Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu  



"Taklitler, Asıllarını yaşatırmış."
Go Back   Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu > Kadınca > Diyet - Sağlıklı Beslenme > Diyet Listeleri
Ücretsiz Kayıt ol veya Üye Girişi yapın.
Diyet Listeleri Önerdiğiniz Diyet Listelerini bu bölümde paylaşabilirsiniz.

Forum Renkli - Türkiye'nin En Renkli Eğlence ve Paylaşım Platformuna Hoşgeldiniz.
Forum Renkli'ye Hoşgeldiniz. Forumumuza ücretsiz KAYIT olarak, forumumuzda bilgi alışverişi yapabilir ve aramıza katılıp samimi dostluklar kurabilirsiniz.

Forumumuzda bizimle birlikte paylaşıma katılmak için buradan üye olabilirsiniz.



veya Facebook üyeliğiniz ile sitemize kayıt olabilirsiniz.
Etiketli Üyeler Listesi

Yeni Konu Aç Cevap Yaz
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 20 Temmuz 2012, 01:53   #1 (permalink)
Çok Şükür...


∞ MαsαL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 03 Ağustos 2011
Nerden: ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫
(Mesajlar): 22.727
(Konular): 5773
İlişki Durumu: Evli
Burç:
Renkli Para : 787623
Aldığı Beğeni: 4232
Beğendikleri: 7438
Ruh Halim: Cok Asik
Takım :
Standart Karpuz diyeti

Serinletiyor, susuzluğu gideriyor ve düşük kalori içeriyor… Bir haftada bir beden küçülmek istiyorsanız, karpuz diyetini uygulamanın tam zamanı.
Sıcak havalarda terle birlikte vücuttan atılan su ve mineral kaybını karşılamak için bol bol karpuz yiyin. Yüzde 95?i su olduğu için hem vücudun su kaybını karşılıyor, hem de susuzluğu gideriyor. İdrar söktürücü özelliği ile vücutta biriken toksinlerin atılımını kolaylaştırıyor. Karpuz ayrıca kilo vermek isteyenler için de ideal bir meyve. Tatlı bir lezzeti var ama içerdiği şeker miktarı 100 gramında sadece 3.7 gr. Yağdan yoksun, kalori açısından ise hayli fakir bir meyve. Yaklaşık 300 gramlık bir dilimin kalorisi sadece 45. Karpuzu diğer meyvelerle karşılaştırdığımızda ortaya ilginç kalori miktarları çıkıyor. Örneğin; 2 incirin kalorisi 90 iken küçük bir salkım üzümünki 80 kaloriye ulaşıyor.
Karpuzun bir diğer özelliği de vücudun su tutmasını önleyerek selülit oluşumunu engellemesi. Formunu korumak ya da kilo vermek isteyenler karpuzu sofralarından eksik etmemeli.

Çok zengin bir meyve
Bol su içermesi ve vücudu inceltici özelliklere sahip olması karpuzun besinsel değerlerden yoksun olduğu anlamına gelmiyor. Aksine sağlığımız için gerçek bir nimet. 100 gramında 37 mcg A vitamini, 10 mg C vitamini ve 280 mg potasyum bulunuyor. A vitamini sayesinde cildi güneşin zararlı etkilerinden korurken, pürüzsüz bir görünüme kavuşmasını sağlıyor. Sıcakta terle birlikte vücuttan atılan potasyum kaybı nedeniyle ortaya çıkan tansiyon düzensizliğini içeriğindeki potasyum minerali ile dengeliyor. Ayrıca son yıllarda kansere karşı etken bir madde olduğu kanıtlanan likopen içeriyor. 100 gramında tam 4 mg likopen bulunuyor. Doğadaki dört yüz karoten (vücutta A vitaminine dönüşüyor) maddesinden biri olan likopen, en çok kırmızı renkli meyve ve sebzelerin içeriğinde var. Bilim adamlarına göre bu antioksidan etkili madde, yaşlanmaya ve kansere karşı çok önemli bir etken. Meyvedeki kırmızı renk ne kadar yoğun olursa likopen maddesi o denli çok demektir. Tıpkı önleyici bir ilaç gibi likopen, prostat ve mide kanseri riskini en aza indirgiyor, gözleri koruyor özellikle de retinanın dış etkenlerden kaynaklanan harabiyetini önlüyor ve kanın damarlarda dolaşımını hızlandırıyor.

Fedakârlık yapmadan zayıflayın
Avrupalı diyet uzmanlarının ‘The last minute diet’ (son dakika diyeti) olarak adlandırdıkları karpuz diyetini evde, işte ve tatilde çok rahatlıkla uygulayabilirsiniz. Böylece formunuzu tatilde de korumuş olursunuz.
Günde üç ana öğün ve iki ara öğünden oluşan diyette yok yok… Pizza, ekmek, makarna. Yeter ki verilen miktarı aşmayın. Diyetin başrolündeki karpuzu meyve suyu ve meyve salatası olarak ya da dilimleyerek yiyebilirsiniz. Hem doyurucu, hem susuzluğu giderici, hem de sağlıklı. Vücudun tüm gereksinimlerini karşılayacak kadar zengin bir diyet programı. Yeterli miktarda karbonhidrat, protein, yağ, vitamin ve mineraller içeriyor.
Üstelik 1 haftalık uygulama ile 2 kilo verip bir beden küçülebilirsiniz. Günlük kalori miktarı sadece 1300-1400. Hafif yemeklerden oluşan bu diyette şişkinlik gibi sorunlarınız ortadan kalkacak, kendinizi daha hafif ve daha zinde hissedeceksiniz.
Diyeti uygularken miktarlara harfiyen uyun. Yemek ve salatalarda sadece zeytinyağı kullanın. Günde 10 gr zeytinyağı tüketebilirsiniz. Beyaz ve kepekli sandviçleri değişimli olarak kullanın. Günde 60 gr ekmek yiyin. Her gün en az sekiz bardak su için. Şeftali ve kırmızı eriği kayısı ile değişimli olarak yiyin. Karışık salatalara mutlaka domates, yeşil salata ve havuç ilave edin.

Karpuz diyetiyle 7 günde 1 beden incelin…
Mayonuzu valizinize yerleştirdiniz bile. Bir hafta sonra tatile çıkacaksınız ama halâ 1-2 kilo fazlalığınız var. İşte herkese ve her yaşa uygun bir diyet.
Bir hafta boyunca aynen uygulayın ve günde 1300-1400 kalori alarak fazla kilolara veda edin.

















Karpuz diyetini 7 gün daha mı uygulayacaksınız?
Diyeti bir hafta daha uzatmaya karar verdiniz. Dilediğiniz kiloya kavuştunuz ama formunuzu korumak istiyorsunuz. Birkaç küçük püf noktası ile diyeti daha cazip hale getirebilirsiniz.
Önce günlük kalori miktarını 1800′e çıkarın. Bunun için makarna ve pilav miktarını 20 gram daha artırın. Ekmeği 1.5 sandviç yiyin. Arada bir dondurma ya da soğuk bir tatlı kaçamağı yapacaksanız kalori hesabını dikkatle yapın. Günlük zeytinyağı miktarını 2 çorba kaşığına (180 kalori) çıkarın. 2 top meyveli dondurma 73 kalori ve 1 küçük bira ise 68 kalori içeriyor. Bu arada egzersize başlayın. Karpuzdan sıkılmış olabilirsiniz. O halde onun alternatifi olan kavunu deneyin. Aynı aileden gelen kavunun da yüzde 95′i su ancak kalorisi neredeyse karpuzun iki misli: 100 gramında 33 kalori bulunuyor. Karpuz kadar az şeker içeriyor ama onun gibi çok değerli bir potasyum kaynağı. Ancak C vitamini ve betakaroten açısından karpuzdan çok daha zengin. İçi koyu sarı olan kavunun içerdiği betakaroten miktarı içi beyaz olana oranla 180 kez daha fazla.

Yemek tarifleri
Kabaklı makarna
70 gr makarnayı tuzlu suda haşlayın. 150 gr kabağı temizleyip halka halka dilimleyin ve teflon tavada 1 tatlı kaşığı zeytinyağında soteleyin. Dolmalık fıstık, kıyılmış maydanoz ve tuz ekleyip karıştırın. Süzülmüş makarnaya ilave edip karıştırın ve servis yapın. Arzuya göre yoğurt eşliğinde yiyebilirsiniz.

Peynirli ve patlıcanlı sandviç
Sandviç ekmeğe beyazpeynir ve yarım közlenmiş patlıcan ilave edin. Dilerseniz patlıcan yerine sadece domates ekleyebilirsiniz.

Karpuz ve kavun suyu
150 gr karpuz ve 100 gr kavunu robotta ezin. Yarım limon suyu ve yarım çorba kaşığı vanilya ekleyip karıştırın. Buzdolabında 5 dakika bekletip servis yapın.

Karidesli salata
200 gr karidesi haşlayın. 100 gr mantarı dilimleyip ekleyin. Üzerine 1 çay kaşığı un ilave edilmiş 1 kahve fincanı su, 1 tatlı kaşığı zeytinyağı ve tuz ekleyip pişirin. Ilık olarak servis yapın.

Yeşil mercimekli erişte
2 çorba kaşığı yeşil mercimeği akşamdan ıslatın. Ertesi gün suyunu değiştirip haşlayın ve süzün. 70 gr erişteyi haşlayıp süzün ve mercimekle karıştırıp servis yapın. Taze soğan sapı, 1 tatlı kaşığı rendelenmiş kaşarpeyniri, tuz ve biraz pulbiberle süsleyip sıcak olarak servis yapın.

Meyve salatası
Dilediğiniz meyveleri ve 200 gr karpuzu küp küp doğrayıp üzerine limon suyu gezdirin. Buzdolabında 5 dakika bekletip servis yapın.

Köfteli pilav
100 gr kıymayı kıyılmış soğan, ufalanmış yarım dilim ekmek içi, tuz ve karabiberle karıştırıp yoğurun. Fındık büyüklüğünde köfteler hazırlayıp teflon tavada kızartın. 70 gr pirinci 1 tatlı kaşığı zeytinyağı ile pişirip köftelerle harmanlayın ve servis yapın.

Peynirli ızgara sebze
Dilediğiniz 3-4 sebzeyi ince ince dilimleyip üzerlerine zeytinyağı sürün ve fırın veya teflon tavada pişirin. Ufalanmış 100 gr beyazpeynir, kıyılmış maydanoz, tuz ve baharatla tatlandırıp servis yapın.

Domatesli kuskus pilavı
1 domatesi küp küp doğrayıp 1 tatlı kaşığı zeytinyağında soteleyin. Üzerine 70 gr kuskus, tuz ve 1 kahve fincanı su ilave edip suyunu çekinceye ve kuskus yumuşayıncaya kadar pişirin.






.




∞ MαsαL isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Yeni Konu Aç Cevap Yaz

Etiketler
1 kg kac kilo yemek yapar, 1 kg vermek için kaç kalori yakmak gerekir, 1 kilo vermek icin kac kalori yakmak gerek, 1000 kaqlorilik diyette ayda kaç kilo verilir, 1200 kalorilik diyet kaç kilo verdirir, 500 kalori kaç kilo, 500 kalorilik diyet, aç kalarak zayıflamak, acısız zayıflamak, ağrısız zayıflamak, ahmet maranki, ahmet maranki karpuz detoksu, ahmet maranki karpuz diyeti, beslenme, beslenme alışkanlığı, beslenme alışkanlıkları, beslenme ve diyet, çabuk zayıflamak, dengeli beslenme, detoks yapanların yorumları, diyet, diyet karpuz, diyet listesi, diyet menüsü, diyet yapma, diyeti, diyetle kilo verme, diyetler, diyetsiz zayıflamak, diyette kaç günde kilo verilir, faydaları, formu korumak için günde kaç kalori, gunde 1000 kalori almak, günde 1000 kalori yakmak, günde kaç kalori yakmak gerekir, günde kaç kalori yakmak gerekiyor, günde kaç kolari yakmam gerekir, ilaç kullanmadan zayıflamak, kaç kalori kaç kilo verdirir, kaç kalori kaç kilo yapar, kadin, kadın kolay yoldan zayıflamak, kadın sağlığı, kadınlar, kadınlar ve sağlık, kahve kilo verdirirmi, karpuz, karpuz alakalı diyet, karpuz detoksu, karpuz diet, karpuz diyet, karpuz diyet kaç kilo verdirir, karpuz diyeti, karpuz diyeti ile zayıflama, karpuz diyeti kaç kalori, karpuz diyeti kaç kilo verdirir, karpuz diyeti kaç kilo verdiriyor, karpuz diyeti kadınlar kulübü, karpuz diyeti yorumları, karpuz diyteti uzmantv, karpuz ile zayıflamak, karpuz kalori, karpuz kilo vermek, karpuzla kilo verme, karpuzun faydaları, kilo verme, kilo vermek için kaç kalori yakmak gerekir, kiraz detoksu yapanlar, kiraz detoksu yapanların yorumları, kiraz detoksu yapanların yorumları 2011, kiraz diyeti yapanlar, kiraz diyeti yapanların yorumları, kolay zayıflamak, kolayca zayıflamak, maden suyu kaç kalori, maden suyu kilo verdirirmi, maranki karpuz detoksu, maranki kiraz diyeti kaç kilo verdirir, meyve yiyerek zayıflamak, my net karpuz diyeti, planlı diyet, popüler diyetler, proteinle zayıflamak, sağlık, sağlık haberleri, sağlıklı beslenme, sağlıklı zayıflamak, soda kilo verdirirmi, terlemek kilo verdirirmi, yararları, yararlı ve pratik bilgiler, üç haftada zayıflamak, zayıflama, zayıflama - kilo alma, zayıflamak, zayıflamak için, zayıflamak için beslenme, zayıflamak için diyet listesi, zayıflamak için kaç kalori yakmak gerekir, zayıflamak için ne içmeli, zayıflamak için ne yapmak gerekiyor, zayıflamak için ne yapmalı, zayıflamak için ne yapmalıyım, zayıflamak için ne yapmalıyız, zayıflamak için ne yemeli, zayıflamak için ne yenir, zayıflamak için ne yenmez, zayıflamak için pratik bilgiler, zayıflamak için öneriler, zayıflamak isteyenler, zayıflamak istiyorum, zorlanmadan zayıflamak


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum Renkli Sosyal Medya
Forumrenkli Facebook Forumrenkli Twitter Forumrenkli RSS
Forum Renkli Desteklediklerimiz

Forum Renkli Yasal Uyarı!

Forum Renkli Türkiye'nin en renkli eğlence ve bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Forum Renkli; Arkadaşlık, Dostluk, Eğlence, Paylaşım, Msn Nickleri, Msn Sözleri, Msn Avatarları, Ödüllü Yarışmalar, Msn Sözleri, Şiirler, Şarkılar, Moda, Sağlık, Tv, Dizi, Film, Komik, Komik Resimler, Komik Videolar, Haberler, Spor Haberleri ve Güncel Bilgi Paylaşımı gibi konuların kullanıcıları tarafından önceden onay almadan anında yayınlayabildikleri bir forumdur.

Copyright© 2011 - 2013, ForumRenkli.com® Tüm Hakları Saklıdır.


Forum Renkli Alexa Forum Renkli Sitemap



vBulletin® Version 3.8.7 ile güçlendirilmiştir.
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd
Inactive Reminders By Realdizayn

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1 ©2011, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557