Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu  



"Taklitler, Asıllarını yaşatırmış."
Go Back   Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu > Kadınca > Diyet - Sağlıklı Beslenme
Ücretsiz Kayıt ol veya Üye Girişi yapın.
Diyet - Sağlıklı Beslenme Diyet - Sağlıklı Beslenme hakkındaki bilgi ve paylaşımın yapıldığı bölüm.

Forum Renkli - Türkiye'nin En Renkli Eğlence ve Paylaşım Platformuna Hoşgeldiniz.
Forum Renkli'ye Hoşgeldiniz. Forumumuza ücretsiz KAYIT olarak, forumumuzda bilgi alışverişi yapabilir ve aramıza katılıp samimi dostluklar kurabilirsiniz.

Forumumuzda bizimle birlikte paylaşıma katılmak için buradan üye olabilirsiniz.



veya Facebook üyeliğiniz ile sitemize kayıt olabilirsiniz.
Etiketli Üyeler Listesi

Yeni Konu Aç Cevap Yaz
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 10 Temmuz 2013, 19:20   #1 (permalink)
Bayan Üye

Sezenist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 05 Temmuz 2013
(Mesajlar): 1.430
(Konular): 555
Renkli Para : 75491
Aldığı Beğeni: 268
Beğendikleri: 113
Ruh Halim: none
Standart Yoğurt Diyeti

Yağları eritiyor, açlığı bastırıyor, cildinizi canlandırıyor… Üstelik uygulaması da çok kolay. Çünkü yoğurt diyetinde ölçü hesabı da yapmanız gerekmiyor..
Eğer cildiniz yeteri kadar parlak değilse, eğer sık sık şişkinlikten ve açlıktan yakınıyorsanız, eğer pantolonlarınızın içine bir türlü giremiyorsanız… Yani işin özeti bir hafta gibi kısa bir sürede birkaç kilo birden vermek ama bunu sağlıklı beslenerek yapmak istiyorsanız, yoğurt diyeti sizin için en uygun seçim.
Taze, canlı, vitamin dolu özellikleriyle bu diyet vücudunuzdaki şişkinliği de atmanızı sağlayacak bir yapıya göre hazırlandı. Düşük kalorili olmakla beraber, metabolizmayo temizleyici bir etkisi de var.
Pazartesiden cumaya
Bu diyeti ancak beş gün süreyle yapmanız gerekiyor. Yani pazartesiden cumaya kadar. Haftanın son iki günündeyse, diyetin tam etkisini alabilmek için bir ara vermek gerekiyor. Diyetin ilk gününde gerçekten çok az gıda alacaksınız. Ama bol bol yoğurt yeme hakkınız var. Böylece midenizdeki şişkinlik hissi gidecek ve diyetin diğer günlerinde kendinizi daha iyi hissetmeniz kolaylaşacak. Takip eden dört gün içinde de yoğurt yemeye devam edeceksiniz ancak akşamları bol salata ve balık yemeniz gerekecek. Eğer diyet boyunca gün içinde sık sık açlık hissederseniz çiğ sebze ve meyve yiyebilirsiniz. Mesela havuç bunun için iyi bir seçim. Miktarlar konusunda da endişe etmeyin. Diyette yer alan gıdalar zaten düşük kalorili olduğu için, miktarları biraz ‘abartabilirsiniz’.
Diyetin 5 günü bittikten ve siz o fazla birkaç kiloyu verdikten sonra birden yemeklere saldırmaktan kaçının. Abur cubur yerine aç karnınızı bol sebzeyle doyurmayı deneyin. Tekrar birkaç kilo vermek için, aradan bir ay kadar geçtikten sonra yoğurt diyetini bir daha uygulayabilirsiniz. Ancak bunun sürekli yapılacak bir rejim olmadığını da unutmayın.
Bu diyetin avantajları
Yogurt diyeti…
* sağlıklıdır: Yağsız yoğurt en besleyici gıdalardan biri olmasının yanı sıra ister meyve, ister sebzeyle yenebilir.
* arındırıcıdır: Bol su içeren yoğurt, metabolizmayi temizleyen kimyasal maddelere sahiptir.
* uygulaması kolaydır: Diyettesiniz diye mutlaka evde yemeniz gerekmez. Dışarıda da bu yiyecekleri kolaylıkla temin edebilirsiniz.
* abartılabilir: İsterseniz porsiyonlarınızı artırın. Yeter ki önerilen yiyecekleri tam olarak yiyin.
* ucuzdur: Alışverişinize özel yiyecekler eklemeniz gerekmez.
* açlığı dindirir: Bu diyette mideniz asla boş kalmaz.
* terlemeyi önler: Hepsi bol miktarda su içeren ve tuzsuz yiyeceklerden oluşan bir diyet olduğu için vücut su tutmaz ve terleme azalır.
* midenizi indirir: Yoğurdun içeriğindeki maddeler sindirim sisteminin daha hızlı ve düzenli çalışmasını sağlar. Bu da ikinci günden itibaren midenizin inmesine yol açar.
* herkese uygundur: Tabii yoğurdu seviyorsanız. Gastrit problemi olanların daha dikkatli olması gerekir.

Gerekli hersey var
Yoğurt: İçerik olarak çok az bir kalori değerine sahip. 100 gr yoğurtta 36 kalori var. Öte yandan bağırsakları dengeleyen kimyasal özelliklere sahip. Yoğurt ayrıca protein ve kalsiyum açısından zengin bir gida.
Meyve ve yeşil sebze: Gerçek birer vitamin madeni oldukları söylenebilir. C vitamini özellikle yaşlanmaya ve enfeksiyonlara karşı güçlü bir savaşçıdır. Meyve ve sebzeler ayrıca mineral tuzlar açısından zengindir ve sindirim sistemini hızlandırırlar. Açlığı gidermek için çoğu zaman bir elma bile yeterli olacaktır.
Kuru erik ve sebze çorbası: Her iki gıda da diyetteki mineral tuz oranının artmasını sağlayacaktır. Organizma bu gıdaları yaklaşık 35 gün boyunca kullanır. Tahıllı gıdalarsa hazmedilmedikleri için kalori vermezler ve şişkinlikleri çabuk önlerler.
Balık: Önemli bir gıdadır. Çünkü önemli proteinler içerir. Ayrıca demir açısından zengin olduğu için kan yapımında önemli rol oynar. Dahası, vücuttaki hücrelere daha fazla oksijen gitmesini sağlar. Enerji verir. Beynin daha çok çalışmasını sağlar. Ayrıca içerdiği yağ oranı az olduğu için kalorisi de azdır. Kan dolaşımını ve kalbi koruyan Omega 3 adlı yağ asidini de içerirler.
Kepekli ekmek: Enerji vermesinin yanı sıra bağırsakların hızlı çalışmasını sağlar. Vücudun ihtiyacı olan amidlerin ve kompleks karbonhidratların oranını artırır.
Sıvı yağ: Çok fazla tüketmemek gerekir çünkü haddinden fazla kalori içerir. Bununla beraber günde en azından bir tatlı kaşığı almakta fayda vardır. Çünkü A, D ve E vitaminleri içerir.
Çay: Hem vücuda alınan sıvı miktarının artmasını sağlar, hem de organizmanın daha çabuk arınmasını kolaylaştırır. Gribe yol açan virüslerle savaşır. Kalp hastalıkları ve kanser riskini azaltır.
Saat saat yemeniz gerekenler
Birinci gün
Mönüde sadece yağsız yoğurt, sıvı içecekler, meyve, çiğ salata ve çorba olarak hazırlanmış haşlanmış sebze var. Üç kilo verebilmek için ilk günde yenenlere dikkat etmek gerekiyor. Böylece bağırsakların da daha hızlı bir tempoda çalışması sağlaniyor.
Uyandığınızda: 1 bardak soğuk su.
Kahvaltı: 300 gr yağsız yoğurt, şekersiz çay.
Öğlen: 300 gr yağsız yoğurt, sebze çorbası.
Saat 17: 300 gr yağsız yoğurt, çay, meyve.
Akşam yemeği: 300 gr yağsız yoğurt, sebze çorbası.
Yatmadan önce: Bir fincan papatya çayı, 3 kuru erik.

2., 3., 4. ve 5. günler
Bu günlerde de yine yoğurt ve meyve agırlıklı beslenmeniz gerekiyor. Ama akşam yemeğinde balık ve bol salata yeme hakkınız var. Üstelikte bir sandviç ekmeği kadar ekmek yiyebiliyorsunuz.
Uyandiginizda: 1 bardak soğuk su.
Kahvaltı: 300 gr yağsız yoğurt, 1 yemek kaşığı yulaf (tahıl), şekersiz çay.
Öglen: 300 gr yağsız yoğurt, sebze çorbası, meyve.
Saat 17: 300 gr yağsız yoğurt, çay, meyve.
Akşam yemeği: Balık, karışık salata (10 gr sıvı yağ ve limon sosuyla), portakal suyu, 1 sandviç ekmeği (kepekli).
Yatmadan önce: Bir fincan papatya çayı, 3 kuru erik.

Bunları uygulayın :
* Eğer hoşunuza gidiyorsa, yoğurdunuzun içine taze meyve dilimleri katabilirsiniz.
* Yoğurdun çok soğuk olmaması için, yemeden 10 dakika önce dolaptan çıkartın.
* İstediğiniz kadar, sebze, meyve ve salata yiyebilirsiniz.
* Sebze çorbasını taze sebzeleri kaynatarak hazırlayabilirsiniz.
* Eğer dışarıda yemek yiyecekseniz, kaynar su isteyin ve hazır çorbalardan yapın.
* Yediğiniz meyvelerin çeşitlerini değiştirin. Böylece diyetten sıkılmazsınız.
* Aynı şekilde, tek tip sebze yemek yerine sebzeleri de çeşitlendirin.
* İstediğiniz kadar su için.
* Mümkün oldugu kadar tatlı ve şekerli gıdalardan kaçının.
* Verilen yiyeceklerin dışına çıkmamaya gayret edin.
* Alkollü içki kullanmayın.




Sezenist isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Yeni Konu Aç Cevap Yaz

Etiketler
diyeti, yoğurt


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum Renkli Sosyal Medya
Forumrenkli Facebook Forumrenkli Twitter Forumrenkli RSS
Forum Renkli Desteklediklerimiz

Forum Renkli Yasal Uyarı!

Forum Renkli Türkiye'nin en renkli eğlence ve bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Forum Renkli; Arkadaşlık, Dostluk, Eğlence, Paylaşım, Msn Nickleri, Msn Sözleri, Msn Avatarları, Ödüllü Yarışmalar, Msn Sözleri, Şiirler, Şarkılar, Moda, Sağlık, Tv, Dizi, Film, Komik, Komik Resimler, Komik Videolar, Haberler, Spor Haberleri ve Güncel Bilgi Paylaşımı gibi konuların kullanıcıları tarafından önceden onay almadan anında yayınlayabildikleri bir forumdur.

Copyright© 2011 - 2013, ForumRenkli.com® Tüm Hakları Saklıdır.


Forum Renkli Alexa Forum Renkli Sitemap



vBulletin® Version 3.8.7 ile güçlendirilmiştir.
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd
Inactive Reminders By Realdizayn

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1 ©2011, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557