Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu  



"Taklitler, Asıllarını yaşatırmış."
Go Back   Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu > Erkekçe > Fitness & Sağlıklı Yaşam
Ücretsiz Kayıt ol veya Üye Girişi yapın.
Fitness & Sağlıklı Yaşam Sağlıklı bir yaşam için neler yapılmalı gibi bir çok soruya cevap bulabileceğiniz forum.

Forum Renkli - Türkiye'nin En Renkli Eğlence ve Paylaşım Platformuna Hoşgeldiniz.
Forum Renkli'ye Hoşgeldiniz. Forumumuza ücretsiz KAYIT olarak, forumumuzda bilgi alışverişi yapabilir ve aramıza katılıp samimi dostluklar kurabilirsiniz.

Forumumuzda bizimle birlikte paylaşıma katılmak için buradan üye olabilirsiniz.



veya Facebook üyeliğiniz ile sitemize kayıt olabilirsiniz.
Etiketli Üyeler Listesi

Yeni Konu Aç Cevap Yaz
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 11 Eylül 2011, 02:01   #1 (permalink)
Zamansız..


Đeѕtinα. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 11 Ağustos 2011
Nerden: *Şeker Kutusu ~
(Mesajlar): 7.875
(Konular): 1160
Renkli Para : 437176
Aldığı Beğeni: 1051
Beğendikleri: 1249
Ruh Halim: none
Standart Barfiks ile vücut yapın !

Barfiks ile vücut yapın !

Basit bir program ile sırt antrenmanlarınızın dilini çözmeye ne dersiniz?



Vücut yapmak için en iyi antrenman yolunun, barfiks çalışmaktan geçtiğini biliyoruz. Fitness ile ilgili neredeyse tüm kaynaklarda vücut yapmak için sırt hareketlerinin gerkliliğinden bahedilse de çoğu erkek, bu hareketlerin zorlayıcı olduğunu düşünerek barfikse yaklaşmaz.

Dünyada sporla ilgilenen birçok kişi, bench-press yaparak kaldırdıkları ağırlıktan daha fazlasını barfiks çekerek de kaldırabiliyor. Elbette her atlet bunu yapmıyor. Antrenör Michael Boyle, “Barfiks çekmenin işe yaradığını gördüğünüzde, kayıp bir sanat gibi görünen bu egzersiz, büyüleyici bir hal alır.” diyor. İşte Boyle’un sizler için hazırladığı ve tekrar tekrar yapabileceğiniz vücut geliştirme programı.

Basamak 1: Çekme gücünüzü test edin!
Ellerinizle çubuğu kavrayın ve omuzlarınızı genişlemesine uzatın. Çeneniz çubuk hizasına gelene dek kendinizi yukarıya çekin. Sonra aşağı doğru kendinizi salın ve ilk pozisyonuna geri dönün.

Basamak 2: Hedefi yükseltin!
Her hafta daha fazla barfiks çekmeyi hedefleyin! Eğer 5 kez barfiks çekebilirseniz, 5. haftada bu sayıyı 10’a çıkarmak için uğraşın.

Egzersizleri nasıl yapmalı?
Bu egzersizler, sırt ve kol kısımlarını geliştirmek için vücudun ağırlığını kullanıyor. Her set arasında 3’er dakika dinlenin! Egzersizleri haftada bir yapın ve dönemler arasında 2 gün dinlenin.

Egzersiz 1



Chin-up
Maksimum barfiks sayınızı yapmaya çalışın. Sonra dinlenin ve tekrar sayısı daha az olan başka bir set uygulayın. Üçüncü sette ise maksimum tekrar sayınızdan 2 sayı az yapmaya çalışın.



Dumbel row
Dizlerinizi hafifçe kırarak, tuttuğunuz ağırlıkları kavrayın. Gövdeniz zemine paralel olsun. Dirseğiniz gövdenizden yüksekte oluncaya dek ağırlıklardan birini kaldırın sonra indirin. Her iki kolunuz için egzersizi 6 kez tekrar ile 3 set olarak yapın.





Biceps curl
Kollarınızı sarkıtın ve ağırlıkları ellerinizde tutun. Ağırlıklar avuçlarınızın içindeyken yukarı doğru kaldırın. Kollarınızın üst kısımlarını iki tarafınıza karşı kaldırın, omuzlarınıza doğru ağırlıkları döndürün. Bu egzersizi 6 tekrarlık 3 set olarak yapın.

Egzersiz 2



Paralel tut ve çek
Barfiksi yüzünüz duvara, avuç içleriniz birbirine bakacak şekilde tutun. İlk sette sınırınızı zorlayın. 2. sette ise 1. sette ulaştığınız maksimum sayıdan daha az barfiks çekmeye çalışın. 3. sette ise 2 kere daha az çekin.



Paralel-grip pull-up
Demirden bir aparat altında elleriniz yardımıyla vücudunuzu düz tutun ve göğüs bölgenizi yukarıya çekin. Sonra kendinizi aşağıya itin. 2. sette, 1. setteki sayıdan daha az tekrar yapın. 3. sette ise 2 tekrar az yapın.



Hammer curl
Pazu kıvırma egzersizi ile neredeyse aynı olan bu egzersizde farklı olarak, dumbell’ları nötr bir şekilde tutmak gerekiyor. En ağır olan dumbell’ları kullanarak 6 tekrar ile 3 set yapın.




Đeѕtinα. isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Alt 11 Eylül 2011, 02:02   #2 (permalink)
Üye

Ahmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 05 Ağustos 2011
Nerden: ¹6
(Mesajlar): 3.715
(Konular): 290
Renkli Para : 27685
Aldığı Beğeni: 14
Beğendikleri: 0
Ruh Halim: Kabadayi
Takım :
Standart

Askerde bol bol yapacağız





HANDE SARIOĞLU
Ahmet isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Reklam Alanı
Alt 11 Eylül 2011, 02:02   #3 (permalink)
Banlı Üye
Ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 12 Ağustos 2011
Nerden: Fenerbahçe Cum.
(Mesajlar): 845
(Konular): 55
Renkli Para : 11586
Aldığı Beğeni: 56
Beğendikleri: 31
Ruh Halim: none
Takım :
Standart

Uzun bir süre hepsini yapıyordum ama ara verince herşey yerine geri geldi yağlar falan




Ali isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Reklam Alanı
Alt 11 Eylül 2011, 02:04   #4 (permalink)

Kewell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 20 Ağustos 2011
Nerden: Lefke/Nicosia-Kıbrıs
(Mesajlar): 7.824
(Konular): 1415
Burç:
Renkli Para : 46680
Aldığı Beğeni: 1053
Beğendikleri: 184
Ruh Halim: Yalniz
Takım :
ÖdülleriÜye Ödülleri: 2
Oscar Ödülü Oscar Ödülü 
Kewell isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

2 den sonra yapamıyom





İtler Bile Gülecek Kimsesizliğimize!...
Kewell isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Alt 11 Eylül 2011, 02:50   #5 (permalink)
^/_\^

Atılgan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 14 Ağustos 2011
Nerden: Araf
(Mesajlar): 2.769
(Konular): 349
Renkli Para : 167734
Aldığı Beğeni: 493
Beğendikleri: 259
Ruh Halim: none
Takım :
Standart

konuda sadece barfiks degil sirt kaslarinin gelisimden bahsetmis. barfiks de ayaklar capraz kol genis acildiginda 1 tane bile yapamiyorum: ) tabi yukseklik epey var. diger turlusu kolay




Atılgan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Alt 22 Mart 2012, 14:22   #6 (permalink)
мαzi∂єи вiяi

Kenshi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 20 Mart 2012
Nerden: BaşkenT
Yaş: 29
(Mesajlar): 216
(Konular): 11
İlişki Durumu: Yok
Burç:
Renkli Para : 14976
Aldığı Beğeni: 43
Beğendikleri: 102
Ruh Halim: Meskul
Takım :
Kenshi - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Barfikste diz çekme ile başlayın direk barfiks baya zor olur





Öpüldüğü Yerden Kanar AŞK...
Kenshi isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Yeni Konu Aç Cevap Yaz

Etiketler
barfiks, ile, vücut, yapın


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum Renkli Sosyal Medya
Forumrenkli Facebook Forumrenkli Twitter Forumrenkli RSS
Forum Renkli Desteklediklerimiz

Forum Renkli Yasal Uyarı!

Forum Renkli Türkiye'nin en renkli eğlence ve bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Forum Renkli; Arkadaşlık, Dostluk, Eğlence, Paylaşım, Msn Nickleri, Msn Sözleri, Msn Avatarları, Ödüllü Yarışmalar, Msn Sözleri, Şiirler, Şarkılar, Moda, Sağlık, Tv, Dizi, Film, Komik, Komik Resimler, Komik Videolar, Haberler, Spor Haberleri ve Güncel Bilgi Paylaşımı gibi konuların kullanıcıları tarafından önceden onay almadan anında yayınlayabildikleri bir forumdur.

Copyright© 2011 - 2013, ForumRenkli.com® Tüm Hakları Saklıdır.


Forum Renkli Alexa Forum Renkli Sitemap



vBulletin® Version 3.8.7 ile güçlendirilmiştir.
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd
Inactive Reminders By Realdizayn

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1 ©2011, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557