Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu  



"Taklitler, Asıllarını yaşatırmış."
Go Back   Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu > Erkekçe > Fitness & Sağlıklı Yaşam
Ücretsiz Kayıt ol veya Üye Girişi yapın.
Fitness & Sağlıklı Yaşam Sağlıklı bir yaşam için neler yapılmalı gibi bir çok soruya cevap bulabileceğiniz forum.

Forum Renkli - Türkiye'nin En Renkli Eğlence ve Paylaşım Platformuna Hoşgeldiniz.
Forum Renkli'ye Hoşgeldiniz. Forumumuza ücretsiz KAYIT olarak, forumumuzda bilgi alışverişi yapabilir ve aramıza katılıp samimi dostluklar kurabilirsiniz.

Forumumuzda bizimle birlikte paylaşıma katılmak için buradan üye olabilirsiniz.



veya Facebook üyeliğiniz ile sitemize kayıt olabilirsiniz.
Etiketli Üyeler Listesi

Yeni Konu Aç Cevap Yaz
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 24 Kasım 2012, 15:28   #1 (permalink)
Sen de Paylaş

αρняσɔıтε - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 15 Kasım 2012
Yaş: 22
(Mesajlar): 272
(Konular): 132
İlişki Durumu: Var
Burç:
Renkli Para : 3659
Aldığı Beğeni: 56
Beğendikleri: 4
Ruh Halim: Keyifli
Takım :
Standart Kuvvet Antremanı

Kuvvet antremanının Faydaları

Eklem yeteneğinin artması: eklemlerin zor baskılara karşı koyacak düzeyi üzerine çıkarılması

Tendon yeteneğinin artması: tendonların yırtılma ve zorlanmaya karşı yeteneklerinin artmasını sağlar.

Genel kuvvete katkısı: Patlayıcı kuvetle beraber aynı kiloya birden fazla kasın kasılmasıyla kaslar arası uyum ve ekip çalıması sonu genek kuvvetin artması.

Sakatlanma riskini düşürmesi: Normal antreman döneminde vucudun zorlandığı anda birden fazla kas grubunu kullandığında sakatlanma söz konusudur çünkü zorlandığınızda harekete dahil olmayan kontrolünüz dışındaki kasılan bir kas sizi sakatlığa çekebilir.





Yaptıklarım Yapacaklarımın Teminatıdır.
αρняσɔıтε isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Alt 24 Kasım 2012, 15:28   #2 (permalink)
Sen de Paylaş

αρняσɔıтε - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 15 Kasım 2012
Yaş: 22
(Mesajlar): 272
(Konular): 132
İlişki Durumu: Var
Burç:
Renkli Para : 3659
Aldığı Beğeni: 56
Beğendikleri: 4
Ruh Halim: Keyifli
Takım :
Standart

Örnek kuvvet çalışması

Bench press
D.fly
D.press

Setler 4-6-8-10

Flexor örnek

4 tekrar 200 kg
6 tekrar 160 kg
8 tekrar 140 kg
10 tekrar 120 kg

Kuvvette ısınmanın önemi.

Kuvvet antremanında taze gücü en ağır kiloda harcamaktayız . buda bize çok sağlam ısınmamız gerektiğini anlatmakta.
3 farklı ısınma yapmalıyız
1- genel ısınma (bisiklet koşu vs)
2 -bölge ısınması Çalışacağımız bölgeye yönelik makine ve dambıllarla farklı alternatif hareketleri girmek
3-en son İlk girilecek hareketi tekrarlama bu bench presse hafif kiloyla çok tekrar yaparak harekete hazırlanmak.

Kuvet antremanında dikkat edilmesi gereken püf noktalar

Öncelikle İlk kuvvet antremanınızsa ilk hafta %70 lik bir yükleme sonraki tur %90 sonraki turda %100 bir yükleme yapınız. ilk kuvvette maxsimum ağırlığa girmek sakatlık riskini artırır.

Yüksek kilolara girdiğiniz için mutlaka partnerli çalışın destek alacağınız kişi çok tecrübeli mümkünse kuvvet antremanları yaşamış biri . yoksa hocadan başkasından yardım istemeyiniz. özellikle ilk iki seti mutlaka hocanızla yapınız.





Yaptıklarım Yapacaklarımın Teminatıdır.
αρняσɔıтε isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Reklam Alanı
Alt 24 Kasım 2012, 15:28   #3 (permalink)
Sen de Paylaş

αρняσɔıтε - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 15 Kasım 2012
Yaş: 22
(Mesajlar): 272
(Konular): 132
İlişki Durumu: Var
Burç:
Renkli Para : 3659
Aldığı Beğeni: 56
Beğendikleri: 4
Ruh Halim: Keyifli
Takım :
Standart

İlk kaldırış ve patlayıcı kuvvet uygulaması

Kuvvette ilk kaldırış çok önemlidir bu sizin sakatlanıp sakatlanmama çizginizdir. burada dikkat edilmesi gereken püf nokta hocanızın ilk kaldırıştaki ağırlığın çoğunu alması. diyelimki 200 kg 2 tekrar kuvvet uygulayacağız hocamıza 3 tekrar yapalım ilki sizde olsun dediğimizde ilkinde eklem yön kazanacak sakatlık riski minumum hareket kabiliyeti max olacaktır.

Vucudunuzun flaş vermesi

Bazen çok iyi uyur iyi dinleniriz antremanda çok iyi kaldıracağımızı düşünürken o kilolar kalkmaz. bazende yorgun gideriz ama çok iyi antreman yaparız. ben buna vucudun ogün flaş vermesi derim. eğer kuvvet antremanında vcut ogün flaş verdiyse ağırlıklara normalin üstünde yükleme yapın bu genel kuvvet ve kas gelişiminize çok iyi sonuçlar verecektir.

Kuvvette sakatlık

Salonda çok sayıda öğrencim olmasına rağmen kuvvet antremanını sadece 1-2 kişi yapmakta kuvvet antremanı diğer tüm antremanlardan çok daha fazla yorucu vucuttaki mineral kalsiyom ve tüm dengeleri iyi tüketen bir antreman şeklidir. kuvet antremanın eğer 2.3. haftalarında sakatlandıysanız vucut bu sakatlığı çok kısa sürede atlatı. zaten kuvvetin amacı sakatlanmayı önlemektir. ama kuvvetin ilk gününde sakatlanırsanız kuvet antremanına 1 ay ara vererek normal antreman sistemine dönünüz bu uyarılarımı lütfen dikkate alınız.

Kuvvet nezaman yapılmalı

Kuvvet antremanı vucudun değişim gelişim ve antremanlarla savaşabilmesi için ileri düzey kişilerin mutlaka senede 1-2 ay yapması gerekmektedir. özellikle havaların ne çok sıcak nede çok soğuk olmaması gerekir.

Kuvvette makinemi ? Ağırlıkmı?

Kuvvette makineleri oldukça azaltın. stabil bir yük binmesi ve vucudun bu ağırlığı her noktada aynı yoğunlukta hissetmesi önemli bir noktadır çünkü gücümüzün son noktasını uyguladığımız için makineler bu noktada bize hareket esnasında eklemin her kıvrımında aynı yoğunluğu verememesiden dolayı makine tercih etmeyiniz.





Yaptıklarım Yapacaklarımın Teminatıdır.
αρняσɔıтε isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Reklam Alanı
Yeni Konu Aç Cevap Yaz

Etiketler
antremanı, kuvvet


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum Renkli Sosyal Medya
Forumrenkli Facebook Forumrenkli Twitter Forumrenkli RSS
Forum Renkli Desteklediklerimiz

Forum Renkli Yasal Uyarı!

Forum Renkli Türkiye'nin en renkli eğlence ve bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Forum Renkli; Arkadaşlık, Dostluk, Eğlence, Paylaşım, Msn Nickleri, Msn Sözleri, Msn Avatarları, Ödüllü Yarışmalar, Msn Sözleri, Şiirler, Şarkılar, Moda, Sağlık, Tv, Dizi, Film, Komik, Komik Resimler, Komik Videolar, Haberler, Spor Haberleri ve Güncel Bilgi Paylaşımı gibi konuların kullanıcıları tarafından önceden onay almadan anında yayınlayabildikleri bir forumdur.

Copyright© 2011 - 2013, ForumRenkli.com® Tüm Hakları Saklıdır.


Forum Renkli Alexa Forum Renkli Sitemap



vBulletin® Version 3.8.7 ile güçlendirilmiştir.
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd
Inactive Reminders By Realdizayn

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1 ©2011, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557