Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu  



"Taklitler, Asıllarını yaşatırmış."
Go Back   Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu > Erkekçe > Fitness & Sağlıklı Yaşam
Ücretsiz Kayıt ol veya Üye Girişi yapın.
Fitness & Sağlıklı Yaşam Sağlıklı bir yaşam için neler yapılmalı gibi bir çok soruya cevap bulabileceğiniz forum.

Forum Renkli - Türkiye'nin En Renkli Eğlence ve Paylaşım Platformuna Hoşgeldiniz.
Forum Renkli'ye Hoşgeldiniz. Forumumuza ücretsiz KAYIT olarak, forumumuzda bilgi alışverişi yapabilir ve aramıza katılıp samimi dostluklar kurabilirsiniz.

Forumumuzda bizimle birlikte paylaşıma katılmak için buradan üye olabilirsiniz.



veya Facebook üyeliğiniz ile sitemize kayıt olabilirsiniz.
Etiketli Üyeler Listesi

Yeni Konu Aç Cevap Yaz
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 24 Kasım 2012, 15:33   #1 (permalink)
Sen de Paylaş

αρняσɔıтε - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 15 Kasım 2012
Yaş: 22
(Mesajlar): 272
(Konular): 132
İlişki Durumu: Var
Burç:
Renkli Para : 3659
Aldığı Beğeni: 56
Beğendikleri: 4
Ruh Halim: Keyifli
Takım :
tick Bilek güreşinde ustalaşin

BİLEK GÜREŞİNDE USTALAŞIN

Sizi her seferinde bilek güreşinde alt eden bir arkadaşınız mı var? Artık makus
talihinize son vermenin zamanı geldi.
Men’s Health’in mart sayısında bilek güreşinde rakiplerinizi alt etmeniz için
yapabileceğiniz hareketleri bizlerle paylaşan ‘Bilek Güreşi’ kitabının tavsiyeleriyle bilek güreşi
performansınızı üst seviyelere çıkarmak elinizde.


ANTRENMAN

1)

Palms-up barbell wrist curl over a bench
Elinize bir halter alın ve düz bir sehpaya oturun. Halteri omuz genişliğinden
biraz daha dar bir aralıkla ve avuç içleriniz yukarıya bakacak şekilde iki
elinizle kavrayın. Kollarınızın alt bölümünü sehpaya dayayın. Elleriniz ve
bilekleriniz sehpaya temas etmemeli. Şimdi nefes verirlen bileklerinizi aşağı
doğru çevirin ve tekrar nefes alarak sadece bileğinizi kullanarak
(dirseklerinizin sabit olmalı) başlangıç pozisyonuna dönün. Aynı hareketi iki
elinizde birer dambıl varken de yapabilirsiniz.


2)


Seated dumbbell palms-up wrist curl

Bench'in kenarına oturun ve bir elinize avuç içi yukarıya bakacak şekilde bir
dambıl alın. Dambılı bileğiniz dizinizin üstünden dışarıya sarkacak şekilde
sabit ve hareketsiz tutun. Kolunuzun alt bölümü de dizinizin üzerinde olsun.
Dambılı sadece bileğinizi kullanarak yukarıya doğru kaldırın ve tekrar aşağı
indirin. Bunu mümkün olduğu kadar yavaş ve kontrollü şekilde yapmaya çalışın.
Hareket esnasında kolunuzun alt bölümünü hiç hareket ettirmemelisiniz. Bir
elinizle tüm tekrarları tamamladıktan sonra diğer elinizle hareketi tekrarlayın.


3)


Radial flexion

Bu egzersiz hem bilek hem de önkolun “ Brachioradialis” denilen ve önkol gücünü
sağlayan büyük kas gurubunu çok etkili çalıştırır. Tek tarafında ağırlık
plakaları olan bir dambıl barını, ayaktayken tek el ile kavrayın. Bu durumda
ağırlık, kol ve dirsek sabit kalmak koşuluyla, elinizi bilekten öne ve arkaya
yavaşça hareket ettirin. Hareketin en üst noktasında bar yere paralel gelmeli.


4)



Ulnar flexion
Bu hareket daha çok iç önkol ve bilekleri çalıştırır. Tek tarafında ağırlık
plakaları olan bir dambıl barı, ayakta normal duruş pozisyonunda tek elinizle
kalçanızın arkasında tutun. Ağırlığı, kol ve dirsek sabit kalmak koşuluyla,
elinizi bilekten arkaya doğru yükseltilerek ve yavaşça, bilek ve iç önkol
kasları tam konsantrasyon halinde tekrar başlangıç noktasına indirin


5)




Reverse barbell curl
Bu egzersiz kesinlikle önkollarınızda patlayıcı kuvvet kazandıracak olan bir
egzersizdir. Bir halteri, ayakta normal duruş pozisyonunda, iki eliniz ile avuç
içleriniz yere bakacak şekilde omuz genişliğinde tutun. Dirsekler vücut yanında
sabit olmalı. Bu durumdayken halteri, nefes verilerek omuz yönüne doğru
kaldırın. Bunu yaparken öne ve arkaya eğilmeden sadece ön kolların gücünü
kullanmalısınız. Daha sonra halteri kontrollü ve yavaşça aşağıya indirin.
Hareketi yaparken dirseklerin vücuda dayalı olması gerekir. Halteri kolunuzun
alt bölümündeki kaslarda bir gerginlik oluncaya kadar kaldırmalısınız.


6)



Pronation – Supination

Tek tarafında ağırlık plakaları olan bir dambıl barı kavrayın ve bir sehpaya
oturun.
Kol ve dirseğinizi bech'in üzerinde dayayarak bileğinizi her iki tarafa yavaşça
hareket ettirin. Önce ağırlıksız ve çok tekrarlı setler, daha sonra güçlendikçe
10 tekrarı ancak çıkarabileceğiniz ağırlıkları kullanarak çalışmalarınızı
sürdürmeniz çok fayda sağlayacaktır.


7)




Towel Pullups
Barfiks barına bir havlu asın ve havlunun kenarlarından tutarak barfiks çekin.
Havluyu parmaklarınızla sıkıca kavrayarak kendinizi yukarıya çekmeniz oldukça
zor bir harekettir. Önce normal barfiks demirini kavrayarak parmak ve
kollarınızı kendinizi hafifçe çekiyormuşsunuz gibi yaparak çekmeye çalışmanız ve
eklem yerlerinizi iyice ısıtmanız gerekir. Daha sonra, havlu sistemine
geçebilirsiniz. Bir süre sonra vücut ağırlığınızı, havlunun kenarlarından
tutarak 8-10 tekrar çekmeye başladığınızda, belinize ilave ağırlık plakası da
takarak çalışmalarınızı sürdürüp daha yüksek bir tutma ve çekme gücüne sahip
olabilirsiniz.





Yaptıklarım Yapacaklarımın Teminatıdır.
αρняσɔıтε isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Yeni Konu Aç Cevap Yaz

Etiketler
bilek, güreşinde, ustalaşin


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum Renkli Sosyal Medya
Forumrenkli Facebook Forumrenkli Twitter Forumrenkli RSS
Forum Renkli Desteklediklerimiz

Forum Renkli Yasal Uyarı!

Forum Renkli Türkiye'nin en renkli eğlence ve bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Forum Renkli; Arkadaşlık, Dostluk, Eğlence, Paylaşım, Msn Nickleri, Msn Sözleri, Msn Avatarları, Ödüllü Yarışmalar, Msn Sözleri, Şiirler, Şarkılar, Moda, Sağlık, Tv, Dizi, Film, Komik, Komik Resimler, Komik Videolar, Haberler, Spor Haberleri ve Güncel Bilgi Paylaşımı gibi konuların kullanıcıları tarafından önceden onay almadan anında yayınlayabildikleri bir forumdur.

Copyright© 2011 - 2013, ForumRenkli.com® Tüm Hakları Saklıdır.


Forum Renkli Alexa Forum Renkli Sitemap



vBulletin® Version 3.8.7 ile güçlendirilmiştir.
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd
Inactive Reminders By Realdizayn

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1 ©2011, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557