Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu  



"Taklitler, Asıllarını yaşatırmış."
Go Back   Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu > Eğitim & Öğretim > Kişisel Gelişim
Ücretsiz Kayıt ol veya Üye Girişi yapın.
Kişisel Gelişim Kişisel Gelişim hakkındaki tüm bilgilerin paylaşıldığı bölümdür.

Forum Renkli - Türkiye'nin En Renkli Eğlence ve Paylaşım Platformuna Hoşgeldiniz.
Forum Renkli'ye Hoşgeldiniz. Forumumuza ücretsiz KAYIT olarak, forumumuzda bilgi alışverişi yapabilir ve aramıza katılıp samimi dostluklar kurabilirsiniz.

Forumumuzda bizimle birlikte paylaşıma katılmak için buradan üye olabilirsiniz.



veya Facebook üyeliğiniz ile sitemize kayıt olabilirsiniz.
Etiketli Üyeler Listesi

Yeni Konu Aç Cevap Yaz
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 12 Temmuz 2014, 14:08   #1 (permalink)
Az İnsan , Çok Huzur.

Huzur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 26 Ağustos 2012
Nerden: GaziAntep
Yaş: 21
(Mesajlar): 5.718
(Konular): 2813
İlişki Durumu: Yok
Burç:
Renkli Para : 214066
Aldığı Beğeni: 1991
Beğendikleri: 4720
Ruh Halim: Mutlu
Takım :
Standart Arabanızın Renk ve Modeli,Kişiliğinizi Gösteriyor.

Kimi için ihtiyaç, kimi için lüks, kimi için hayal, kimi için de iş olan ’’arabalar’’, modelleri ve renkleriyle kullanıcısının davranış biçimi, kişilik yapısı ve yaşam anlayışını gösteriyor.

Araba modelleri ile davranış biçimleri üzerine yapılan araştırmaya göre, kadınlar arabanın kendisini daha rahat ve özgür hissetmesine katkı verdiğini belirtirken; erkekler arabayı sosyal ve ekonomik statü olarak kabul ediyor.

Modellerde lüks ve sedan arabaları prensipli ve çalışkan; lüks hacback arabaları güven ve kontrol hissini farklı olma ve fark edilme güdüsünü tatmin etmek isteyenler ve station-lüks minibüsleri ailesine düşkün kişiler tercih ediyor. Araba beyaz renk duygusal, ailesine önem veren, özellikle toplumsal kurallara dikkat eden, kendisiyle barışık, ilgi ve saygı bekleyen kişilerin; siyah ise kısmen muhalif, gizemi seven ama bir o kadar da karizmatik kişilerin beğenisini gösteriyor.

Uluslararası Psikologlar Derneği Başkanı, Psikolog ve Refleksoloji Uzmanı Halil Tabur, AA muhabirine yaptığı açıklamada, arabaların yüzyılı geçen bir serüvene sahip olduğunu ve zaman içinde model, güç ve kalite açısından hızlı bir değişim geçirdiğini söyledi.

Arabaların hayatın ayrılmaz parçası haline geldiğini, özellikle erkek çocuklarının erişkinlikte hatırladığı ilk oyuncağının araba olduğunu dile getiren Tabur, ’’Arabalar yetişkinler için oyuncak mıdır bilinmez ama dünyalarında çok önemli yeri olduğu kesindir’’ dedi. Tabur, ’’At, avrat, silah’’ sözünün eski olsa da hala geçerliliğini koruduğunu dile getirerek, ’’Avradın bugünkü karşılığı kadın olmuştur. Silah, para yerine geçerken kimisi için eğitimdir ama herkes atın yerini arabanın aldığını bilir’’ diye konuştu.

-ABD ile İngiltere güç-gösteriş, İtalya ve Fransa tasarım düşkünü-

Halil Tabur, bürokrasi içinde görev yapan, devleti temsil eden kişilerin mevkilerine göre ağır lüks zırhlı araçlara binerken, gençlerin çoğu zaman spor lüks bir arabaları tercih ettiğini; spor lüks arabaları zengin ama yaşı ilerlemiş kişilerin, toplumsal bakıştan çekindikleri için tercih etmediklerini ifade etti.

Araba tercihlerinin ülkelere göre de değişebildiğini anlatan Tabur, araştırmalara göre ABD ile İngiltere güç ve gösterişe yönelik yatırım yaparken, Japonya ve Almanya lüks meraklısı, İtalya ve Fransa’nın ise tasarım ve dizayn düşkünü olduğunu söyledi.

-Erkekler, arabayı sosyal ve ekonomik statü olarak görüyor-

Uluslararası Psikologlar Derneği tarafından, araba tercihleri ve insan davranışlar arasındaki bağlantıya ilişkin 100 bayan ve 100 erkekle araştırma yapıldığını anlatan Tabur, araştırmanın 18-40 yaş arası şehirli kişilerle yüz yüze gerçekleştirildiğini belirtti. Tabur, görüşmenin farklı sosyo ekonomik düzeydeki kişilerle yapıldığını ifade etti.

Tabur’un verdiği bilgiye göre araştırmada, arabanın kadın ve erkek için farklı anlamlar taşıdığı ortaya kondu. Her 100 bayandan 81’i yanından geçen lüks bir spor arabaya dikkatli baktığını ifade ediyor. Her 100 bayandan 93’ü arabayı erkeğin sosyo ekonomik gücünün göstergesi olarak görüyor.

Araştırmaya katılan her 100 bayanın 72’si arabanın kendisini daha rahat ve özgür hissetmesine katkıda bulunduğunu belirtiyor. Yine bayanların gözdesi araba marka ve modelleri, erkeklerin gözde modellerinin aynı olmadığı ortaya çıkıyor.

Her 100 erkekten 93’ü arabayı sosyal ve ekonomik statü olarak görüyor. Her 100 erkekten 87’si arabayı rahatlık ve özgürlük olarak tanımlıyor. Her 100 erkekten 82’si piyangodan bir para çıkması koşuluyla ilk yapacağı alışverişin lüks bir ev, ikicisinin ise lüks bir araba olduğunu belirtiyor.

-’’Sedan’’ prensipli; ’’hacback’’ güven arayanların tercihi-

Öte yandan, dışa dönük ve aile yaşantısına önem veren paylaşımcı tipler ’’jip’’ tercih ederken, daha bencil ve sosyal sınırları dar olan karakterler daha küçük arabaları tercih ediyor. Spor arabalar özgürlüğüne düşkün genç kalmaya çabalayan kişilerin tercihi iken, lüks ama ’’ağır, uzun, sedan’’ arabalar çevreyle daha kontrollü ilişkiler kuran prensipli ve çalışkan kişilerin tercihi oluyor.

Büyük lüks sedan arabalar, statü ve konumu gösterdiği için çoğu zaman şoför tarafından kullanılıyor, ama lüks hacback arabalarda şoför kullanılmazken bu tarz arabaları kendi işini kendisi yapmayı seven kendisiyle barışık sosyal tipler kullanıyor. Hacback arabalarda özellikle lüks olan seriler, güven ve kontrol hissini farklı olma ve fark edilme güdüsünü tatmin ediyor. Station ve lüks minibüsler ise aileye düşkün kişilerin tercihleri arasında yer alıyor.

Lüks arabalar aynı zamanda kaporta ve iç güvenlik sistemleri açısından da zengin olduğu için güven ve kontrol hissini yaşatıyor.

-siyah renk gizemli; beyaz renk duygusal-

Arabalar, renkleriyle de sürücülerinin kişilikleriyle ilgili ipucu veriyor.

Beyaz renk daha duygusal, ailesine önem veren, kurallara özellikle toplumsal kurallara dikkat eden kendisiyle barışık ilgi ve saygı bekleyen kişilerin tercihi olurken; siyah renk kısmen muhalif, kendiyle çok barışık olmayan, kendini çok fazla açmayan kişilerin tercih ettiği renk olarak dikkati çekiyor.

Siyah renk, aynı zamanda benlik sınırları çok açık olmayan, gizemi seven ama bir o kadar da karizmatik kişilerin tercihi olabiliyor. Bu nedenle tüm dünyada askeri ve sivil bürokraside makam araçlarının rengi siyah tercih ediliyor.





Hep ulaşamadığını mı sever insan ?
Huzur isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Yeni Konu Aç Cevap Yaz

Etiketler
arabanızın, gösteriyor, kişiliğinizi, modeli, renk, ve


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum Renkli Sosyal Medya
Forumrenkli Facebook Forumrenkli Twitter Forumrenkli RSS
Forum Renkli Desteklediklerimiz

Forum Renkli Yasal Uyarı!

Forum Renkli Türkiye'nin en renkli eğlence ve bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Forum Renkli; Arkadaşlık, Dostluk, Eğlence, Paylaşım, Msn Nickleri, Msn Sözleri, Msn Avatarları, Ödüllü Yarışmalar, Msn Sözleri, Şiirler, Şarkılar, Moda, Sağlık, Tv, Dizi, Film, Komik, Komik Resimler, Komik Videolar, Haberler, Spor Haberleri ve Güncel Bilgi Paylaşımı gibi konuların kullanıcıları tarafından önceden onay almadan anında yayınlayabildikleri bir forumdur.

Copyright© 2011 - 2013, ForumRenkli.com® Tüm Hakları Saklıdır.


Forum Renkli Alexa Forum Renkli Sitemap



vBulletin® Version 3.8.7 ile güçlendirilmiştir.
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd
Inactive Reminders By Realdizayn

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1 ©2011, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557