Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu  



"Taklitler, Asıllarını yaşatırmış."
Go Back   Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu > Teknoloji > Oyun Dünyası > Oyun İncelemeleri
Ücretsiz Kayıt ol veya Üye Girişi yapın.
Oyun İncelemeleri Tüm oyunların incelemeleri burada

Forum Renkli - Türkiye'nin En Renkli Eğlence ve Paylaşım Platformuna Hoşgeldiniz.
Forum Renkli'ye Hoşgeldiniz. Forumumuza ücretsiz KAYIT olarak, forumumuzda bilgi alışverişi yapabilir ve aramıza katılıp samimi dostluklar kurabilirsiniz.

Forumumuzda bizimle birlikte paylaşıma katılmak için buradan üye olabilirsiniz.



veya Facebook üyeliğiniz ile sitemize kayıt olabilirsiniz.
Etiketli Üyeler Listesi

Yeni Konu Aç Cevap Yaz
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 05 Eylül 2012, 13:54   #1 (permalink)
Üye

♠Vค❼є - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 19 Mayıs 2012
Yaş: 26
(Mesajlar): 3.246
(Konular): 1002
Renkli Para : 128345
Aldığı Beğeni: 212
Beğendikleri: 178
Ruh Halim: none
Thumbs up Company of Heroes 2 İnceleme

Nedendir bilmiyorum ama Relic’in yaptığı tüm strateji oyunlarını yıllarca oynamak gibi bir alışkanlığım var. Bu toplamda 1000 saat (yazıyla bin) oynadığım Warhammer:40 K serileri ve Company Heroes için defalarca kez geçerli olan bir çıkarım. Relic yine yapacağını yapıyor ve Company Heroes 2’yle zaten kısıtlı olan ömrümün bir kısmını çalmak için bir kez daha sahneye çıkıyor.

Free to Play yapamadıklarımızdan mısınız?
Dikkat ederseniz eğer eskiye oranla Gerçek Zamanlı Strateji (RTS) türü pek rağbet görmüyor. EA’in Command and Conquer serisini ne hale getirdiği ortada, Microsoft Age of Empires’ı güya Free to Play yaptı… Eski toplardan StarCraft 2 hâlâ yerli yerinde ama İkinci Dünya Savaşı’nı konu alan stratejiler bir elin parmakları kadar (say bakayım evladım). Böyle bir ortamda THQ bildiğinden şaşmıyor ve Company of Heroes 2’yle piyasaya sağlam giriş yapmaya çalışıyor. Laf aramızda THQ bu oyunla da toplayamazsa… Neyse.


Donmak ya da donmamak, işte bütün mesele bu!
CoH 2 hikâyesini anlatmak için İkinci Dünya Savaşı’nın doğu yakasını kendine seçiyor ve bu zamana kadar ortaya çıkan bilgilere bakılırsa Relic daha önceki oyunlarına göre çok daha sinematik ve hikâye odaklı bir senaryo modu sunmak niyetinde. Önceki oyunda da ölen her askerimize üzülüyor, artlarından ağıtlar yakacak oluyorduk belki ama bu kez çok daha karakter sahibi, gerçeğe yakın birimlerle karşılaşacağız. Relic senaryo olarak her ne kadar Warhammer serisini batırmış olsa da, hatalarından sürekli olarak ders çıkaran ve bir kulaklarının forumlarda olduğuna inandığım bir şirket olduklarından bu kez ümitli olabiliriz diye düşünüyorum.

Soğuk, çok soğuk olacak

CoH 2, Essence 3 grafik motorunu kullanıyor. Bu motor Relic’in Warhammer ve Company of Heroes oyunlarında kullandığı motorun geliştirilmiş hali. Önceki versiyonlarının ne kadar yetenekli ve göz alıcı olduğunu düşünürsek CoH 2’de bizi yine görkemli sahnelerin beklediği çok açık. Patlama efektleri feci şekilde geliştirilmiş ve özellikle patlamaya maruz kalan askerlerin mümkün olan en gerçekçi şekilde öleceği söyleniyor. Yeni motorun yardımıyla animasyonlar çok daha yumuşak ve çeşitli. Ölmek üzere olan bir askerin can çekişmesi, askerlerin siperlere girip çıkmaları, soğuktan donmak üzere olan piyadelerin Sibirya soğuğundan korunmak için ateş başında ısınmaları, askerlerin ve araçların karlı yolları yararak geçmeleri gibi birçok farklı ve dramatik etkiyi artıracak animasyonun oyunda yer alacak olması heyecanlandırmıyor değil hani. Unutmadan söyleyeyim soğuk hava sadece görsel olarak değil fiziksel olarak da fazlasıyla etkili olacak. Askerleriniz eğer çok fazla soğuk havaya maruz kalırsa performansları düşecek ve hatta donup ölecekler de. Bu yüzden mühendis birimi haritada dilediği yere kamp ateşi kurabilme yeteneğine sahip. Şahsen bu tip “bakıcılık” gerektiren özellikleri ben pek sevmiyorum ama bakalım, Relic bu. Bizi şaşırtmasını bilir. (Umarım)


Karın azaldığı noktalarda çatışamaların şiddeti artıyor...
Tek kişilik görevlerin nasıl olacağı, daha doğrusu önceki oyunlardan farkının nasıl olacağı çok açık değil. Tamam, dramatik etki ve verilen kayıpların oyuncuya en etkili şekilde aktarılacağı gerçeği ortada, fakat oynanışta ne gibi değişiklikler yapılacak? İlk oyundan çok farklı özellikler var mı?

İlk yeni özelliğimiz Truesight sistemi. Yani birimler gerçek hayatta olduğu gibi bir görüş hizasına sahip olacak. Önünde bir direk ya da görüşünü engelleyen herhangi bir obje varsa kafasına göre dan dun ateş edemeyecek, ya da düşman birimi fark edemeyecek. Yine Blindfire dediğimiz körleme atışımız var elbet ama görüş sistemimiz bu kez gerçek hayata çok daha yakın.


Tipik bir CoH seansı. Eski topraklarda olmak güzel.
Birimlerimiz arasında piyadelerden, hafif zırhlılara, Makineli tüfek yuvalarından, tanklara kadar hepsi mevcut. Bu oyunda özellikle ellerinde lav silahları olan piyadelerin çok can yakacağı söylentileri var ama Relic’in dengeli bir sistem getireceği kesin (her ne kadar Warhammer serilerinde hala büyük dengesizlikler mevcut olsa da…). Yine kontrol noktalarını ele geçirerek fuel ve munition kazanıyoruz ve birimleri üretmek için sırayla binalarımızı dikiyor, geliştirmelerini yapıyoruz. Yani sizin anlayacağınız birimler konusunda çalışan sistemi pek de bozmamışlar.

Tanksever Cemiyetine hoş geldiniz

Araçlar kısmında ise ufak bir değişiklik var. Artık araçlar içindeki birimler, aracın bozuk olmasına aldırmaksızın aracı tamamen terk edebiliyor. Yani hem siz hem de rakibiniz açısından her zaman pırıl pırıl sıfır kilometre bir T34 ya da SU85 kullanabilme ihtimali var. Bu arada iklim kış olduğundan ve bolca donmuş nehir olacağından araçlarımızın kırılan buz yüzünden birer birer yok olacağı ihtimalini unutmayalım.

Relic bir efsaneyi yeniden canlandıracak, bu konuda hiçbir şüphem yok. Daha iyi grafikler, daha yeni müzikler ve daha dramatik bir oyun bizi bekliyor olacak. Oyunun uzunluğu, multiplayer özellikleri ve birimler hala tam olarak açıklanmasa da benim daha şimdiden ellerim kaşınıyor. Nerde benim bitli piyadeler, içtima alacağım. DİKKAT!



Alıntıdır




♠Vค❼є isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Alt 02 Ağustos 2013, 14:55   #2 (permalink)
Üye

ersanyal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 02 Ağustos 2013
(Mesajlar): 2
(Konular): 1
Renkli Para : 10
Aldığı Beğeni: 0
Beğendikleri: 0
Ruh Halim: none
Standart

Üstad oyunu seviyorum fakat ingilizce çok az oyunu çözemedim,tank top bile yapamadım ilk oyuna benzemiyor.Genelde alman olmak hobim var biraz yardımcı olursanız sevinirim Sevgilerimle





Forumrenkli.com Türkiye'nin En Renkli Forumu !
ersanyal isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Reklam Alanı
Yeni Konu Aç Cevap Yaz

Etiketler
company, heroes, İnceleme


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum Renkli Sosyal Medya
Forumrenkli Facebook Forumrenkli Twitter Forumrenkli RSS
Forum Renkli Desteklediklerimiz

Forum Renkli Yasal Uyarı!

Forum Renkli Türkiye'nin en renkli eğlence ve bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Forum Renkli; Arkadaşlık, Dostluk, Eğlence, Paylaşım, Msn Nickleri, Msn Sözleri, Msn Avatarları, Ödüllü Yarışmalar, Msn Sözleri, Şiirler, Şarkılar, Moda, Sağlık, Tv, Dizi, Film, Komik, Komik Resimler, Komik Videolar, Haberler, Spor Haberleri ve Güncel Bilgi Paylaşımı gibi konuların kullanıcıları tarafından önceden onay almadan anında yayınlayabildikleri bir forumdur.

Copyright© 2011 - 2013, ForumRenkli.com® Tüm Hakları Saklıdır.


Forum Renkli Alexa Forum Renkli Sitemap



vBulletin® Version 3.8.7 ile güçlendirilmiştir.
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd
Inactive Reminders By Realdizayn

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1 ©2011, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557