Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu  



"Taklitler, Asıllarını yaşatırmış."
Go Back   Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu > Yaşam & Muhabbet & Eğlence > Sağlık
Ücretsiz Kayıt ol veya Üye Girişi yapın.
Sağlık Sağlık hakkındaki tüm bilgileri ve habeleri bu bölümde bulabilirsiniz.

Forum Renkli - Türkiye'nin En Renkli Eğlence ve Paylaşım Platformuna Hoşgeldiniz.
Forum Renkli'ye Hoşgeldiniz. Forumumuza ücretsiz KAYIT olarak, forumumuzda bilgi alışverişi yapabilir ve aramıza katılıp samimi dostluklar kurabilirsiniz.

Forumumuzda bizimle birlikte paylaşıma katılmak için buradan üye olabilirsiniz.



veya Facebook üyeliğiniz ile sitemize kayıt olabilirsiniz.
Etiketli Üyeler Listesi

Yeni Konu Aç Cevap Yaz
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 20 Mart 2013, 02:40   #1 (permalink)
Bir dilek hakkım olsa
ellerini tutardım .. .

bulut ' - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 10 Ocak 2013
Nerden: İstanbul ' Sakarya '
Yaş: 30
(Mesajlar): 3.365
(Konular): 970
İlişki Durumu: Evli
Renkli Para : 207780
Aldığı Beğeni: 1131
Beğendikleri: 5
Ruh Halim: Suspus
Standart Fazla Egzersiz Yağ Yakımını Durduruyor

Fazla Egzersiz Yağ Yakımını Durduruyor

Egzersiz sırasında gereğinden çok efor sarf edildiğinde vücut savunmaya geçiyor



Egzersiz sırasında gereğinden fazla efor sarf edildiğinde savunmaya geçen vücudun yağ yakımını bıraktığı bildirildi.

Birçok ülkede ''demir adam'' olarak tanınan, power lifting, rugby, doğal vücut geliştirme, triatlon gibi branşlarda dereceler alan ve hareket bilimleri, fonksiyonel kuvvetle kardiyovasküler egzersizler konusunda uzmanlığı bulunan Avustralyalı fitness eğitmeni Gavin Aquilina, Türkiye'ye geldi.

''Ne Kadar Efor Sarf Edilirse O Kadar Yağ Yakılır'' Düşüncesi Yanlış

''Ne kadar efor sarf edilirse o kadar yağ yakılır'' düşüncesinin yanlış olduğunu vurgulayan Aquilina, şunları kaydetti:

''Genellikle kilo vermek, yani yağ yakmak isteyen kişilerde bu görüş hakimdir. Aksine gereğinden fazla efor sarf edildiğinde vücut savunmaya geçerek, yağ yakımını bırakır ve karbonhidrat yakımına başlar. Bu, doğal olarak çok daha fazla eforla daha az kilo kaybı anlamına gelir. Eğitmenlerin yapacağı doğru yönlendirme ya da eğitmenin olmadığı yerlerde koşu bantlarındaki ''Fat Burn'' programı, kullanıcıyı kilo-yaş gibi değerlerine göre en doğru şekilde yönlendirir.''

"Hareketin Nasıl Yapıldığı Önemli"

Ağırlık çalışmalarında, "ne kadar yüksek ağırlık kaldırılırsa, kaslar o kadar çok çalışır" görüşünden de uzaklaşılması gerektiğini vurgulayan Aquilina, ''Ne kadar ağırlık kaldırıldığı değil hareketin nasıl yapıldığı önemlidir'' dedi.

Yüksek ağırlıkta zorlanan kişilerin, hareketi doğru yapamadığına işaret eden Aquilina, "Ağırlık egzersizi yapmak, ağırlığı hareket ettirmek değil hareketi doğru yaparak istenilen kas grubuna istenilen gücün binmesini sağlamaktır" diye konuştu.

"1 Kilogram Kas Artışı, Günde 120 Kalori Ekstra Harcama Yaratır"

"Ağırlık çalışmaları zayıflatmaz, vücudu şekillendirir" yargısının da doğru olmadığına dikkati çeken Aquilina, kalori yakımıyla kas kütlesi arasında doğru orantı bulunduğunu söyledi. Bu nedenle ne kadar kas kütlesine sahip olunursa o kadar kalori harcanacağına işaret eden Aquilina, ağırlık egzersizlerinin, kas kütlesini güçlendirecek en doğru seçim olduğunu dile getirdi.

Egzersiz yapılan sürede daha fit, dinç ve sıkı görüntü elde edildiğini belirten Aquilina, ağırlık çalışmaları bırakıldığında da vücudun çökmediğini ve sarkmadığını vurguladı.

Vücuttaki kas miktarının artırılmasıyla metabolizmanın da hızlandığına işaret eden Aquilina, ''1 kilogram kas artışı günde 120 kaloriye kadar ekstra harcama yaratır. Dengeli yağ-kas oranıyla hem fit görüntü elde edilebilir hem de daha fazla kalori tüketilebilir'' dedi.

"Şekilli Karın Kası İçin Günde 15 Mekik Yeterli"

Aquilina, şekilli karın kasları için günde en az 100 mekik çekilmesi gerektiğine ilişkin bilginin ''yanlış'' olduğunu savundu.

Günde 15'ten fazla mekik çekilmesinin, daha hacimli ve şekilli karın kası sağlamayacağını ifade eden Aquilina, "Bu sadece dayanıklılığı artırır. Daha şekilli karın kası, maksimum 15 tekrarla ama kaslara daha fazla güç uygulayabilecek egzersizlerle olur" dedi.

"Göbek çevresinde yağlanma oluşmaması için her türlü yağdan kaçınılmalı" düşüncesinin doğru olmadığını ifade eden Aquilina, ''Zeytinyağı, zeytin, avokado ve bitter çikolata gibi besinler içerdikleri doymamış yağ asitleri nedeniyle göbek yağlarını eritmede yardımcı rol oynar. Günlük beslenme
içerisinde bu lezzetler az olmak koşuluyla tüketilmeli'' diye konuştu.

Kalp Kaslarını Düzenli Cardio Egzersizleriyle Güçlendirin

Egzersizde düzen ve tutarlılığın önemini vurgulayan Aquilina, ''Düzenli cardio egzersizi, kalp kaslarını güçlendirerek sağlıklı ve uzun ömürlü bir gelecek sunar'' görüşünü dile getirdi.

Aquilina, vücudun her harekete olduğu gibi rutin bir cardio programına da alıştığına ve daha az tepki göstermeye başladığına işaret ederek, iniş-çıkışlı ritm sağlayan koşu bantlarıyla çalışma yapılmasının olumlu etki yarattığını söyledi.

Egzersiz sırasında ritmin zaman zaman artıp azaltılması gerektiğini belirten Aquilina, bu şekilde direncin artırıldığını, daha az eforla iyi sonuç elde edildiğini vurguladı.

"Ağızda Bir Dakika, Kalçada Bir Ömür Boyu"

Düzenli egzersiz programında beslenme alışkanlığının da önemli olduğuna işaret eden Aquilina, ''bir lokmadan bir şey olmaz'' anlayışının, fazla kilonun en yakın dostu olduğunu vurguladı.

Aquilina, ''Ağızda bir dakika, kalçada bir ömür boyu'' sözünün asla unutulmaması gerektiğini belirterek, ''atıştırmalardaki tercihlere dikkat edilmeli'' uyarısında bulundu.






Mesele
şair olabilmekte değil
hüzünle dolabilmekte.. .


bulut ' isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Yeni Konu Aç Cevap Yaz

Etiketler
durduruyor, egzersiz, fazla, yağ, yakımını


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum Renkli Sosyal Medya
Forumrenkli Facebook Forumrenkli Twitter Forumrenkli RSS
Forum Renkli Desteklediklerimiz

Forum Renkli Yasal Uyarı!

Forum Renkli Türkiye'nin en renkli eğlence ve bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Forum Renkli; Arkadaşlık, Dostluk, Eğlence, Paylaşım, Msn Nickleri, Msn Sözleri, Msn Avatarları, Ödüllü Yarışmalar, Msn Sözleri, Şiirler, Şarkılar, Moda, Sağlık, Tv, Dizi, Film, Komik, Komik Resimler, Komik Videolar, Haberler, Spor Haberleri ve Güncel Bilgi Paylaşımı gibi konuların kullanıcıları tarafından önceden onay almadan anında yayınlayabildikleri bir forumdur.

Copyright© 2011 - 2013, ForumRenkli.com® Tüm Hakları Saklıdır.


Forum Renkli Alexa Forum Renkli Sitemap



vBulletin® Version 3.8.7 ile güçlendirilmiştir.
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd
Inactive Reminders By Realdizayn

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1 ©2011, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557