Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu  



"Taklitler, Asıllarını yaşatırmış."
Go Back   Forum Renkli - Türkiye`nin En Renkli Eğlence ve Bilgi Paylaşım Platformu > Erkekçe > Stil & Bakım
Ücretsiz Kayıt ol veya Üye Girişi yapın.
Stil & Bakım Erkekler için stil ve bakım hakkındaki tüm bilgilerin paylaşıldığı forum.

Forum Renkli - Türkiye'nin En Renkli Eğlence ve Paylaşım Platformuna Hoşgeldiniz.
Forum Renkli'ye Hoşgeldiniz. Forumumuza ücretsiz KAYIT olarak, forumumuzda bilgi alışverişi yapabilir ve aramıza katılıp samimi dostluklar kurabilirsiniz.

Forumumuzda bizimle birlikte paylaşıma katılmak için buradan üye olabilirsiniz.



veya Facebook üyeliğiniz ile sitemize kayıt olabilirsiniz.
Etiketli Üyeler Listesi

Yeni Konu Aç Cevap Yaz
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 09 Temmuz 2014, 22:18   #1 (permalink)

Kewell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 20 Ağustos 2011
Nerden: Lefke/Nicosia-Kıbrıs
(Mesajlar): 7.824
(Konular): 1415
Burç:
Renkli Para : 46680
Aldığı Beğeni: 1053
Beğendikleri: 184
Ruh Halim: Yalniz
Takım :
ÖdülleriÜye Ödülleri: 2
Oscar Ödülü Oscar Ödülü 
Kewell isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart Vücut Geliştirme Ek Besin Takviyeleri



Multivitaminler Düşük Doğumkilosunu Engeller

Düşük kilolayla doğan bebekler genelde öğrenme zorluğu çekerler, düşük IQ sahibidirler, okulda sosyalleşemezler, çocukluk ve yetişkin dönemlerinde bağışıklıkları düşük olur. Fetustaki (doğmamış çocuk) veya plasentadaki (/anneyle bebek arasındaki hücresel doku) gelişim problemleri düşük doğum kilosuna sebep olabilir. Kötü besinler, sigara, uyuşturucu ve alkol kullanımı gibi çevresel faktörler de diğer çok sık karşılaşılan sebeplerdendir. Harvard bilim insanları, HIV pozitif afrikalı kadınlar üstündeki çalışmalarında, günlük multivitamin kullanımının, düşük doğum kilosu riskini %20 oranında düşürdüğünü keşfetmiştir. Vitaminlerin prematüre doğumlar veya düşüklerde bir etkisi yoktur. Bilim insanları gelişmekte olan ülkelerde hamile kadınların multivitamin almaları gerektiği sonucuna varmıştır. Birleşik Devletler, Kanada ve Avrupa''daki birçok kadında beslenme sorunu vardır, hamilelik dönemlerinde vitamin kürlerine devam etmeleri faydalı olur. 15-45 yaş arası kadınlarda vitamin kürleri gereklidir, çünkü hamileliklerin yaklaşık yarısı plansız olup, hamileliğin ilk üç ayı özellikle gelişen fetus için hayati önem taşır. (New England Journal Medicine, 356:1423-1431, 2007)

Balık Yağı Kalp Krizi Ve Felci Önler

Balık yağı kalp krizi ve felci önler ancak bilim adamları henüz nedenini bulamamışlardır. Yale University araştırmacıları yaptıkları çalışmalarda, balık yağında bulunan omega-3 yağ asitlerinin ‘Peroxisome Proliferator-Activated Receptors‘ (PPARs), hareketini arttırdığını gözlemlediler. PPARs, hücre çekirdeğinde (hücrelerin merkezlerini kontrol eder) bulunur, yağ hücrelerinin büyümesini ve insülin hareketlerini kontrol eder. Karbonhidratlar, yağlar ve proteinler kadar insülin de metabolizma için hayati önem taşır. Fiziksel hareketsizlik, kötü beslenme, obezite ve genler PPARs’in hareketini, insülin direncine bağlı olarak yavaşlatır. Vücut bunu fazla insülin sağlayarak telafi etmeye çalışır ancak bu da yüksek kan basıncı, karın bölgesinde yağlanma, yüksek yağ oranı, kan pıhtılaşması ve iltihaplanma (hepsine birden Metabolik Sendrom denir) ayrıca kalp krizi ve felce yol açar.

Balık yağı kalp krizi riskini, tip 2 diyabeti, insülin direncini ve yağ tortusunu engelleyen PPARs’ı harekete geçirerek felci önler. (Diabetes, 56:1034-1041, 2007)

Yüksek Dozda E Vitamini Kalp Sağlığını Arttırır

The American Heart Association, antioksidan kullanımının koroner kalp yetmezliği, kalp krizi ve felç riskini önlemediğini belirtmiştir. Vanderbilt University Medical Center araştırmacıları, daha önce yapılan çalışmalarda kullanılan dozun yeterli olmadığını gördüler. Antioksidanlar, metabolizmanın doğal olarak ürettiği zararlı kimyasalların nötr hale gelmesine yardımcı olurlar.

Deneklere 0 – 3200 IUs arasında E vitamini uygulandı. En yüksek doz verilerek 16 haftada, serbest radikallerin üretiminin azaldığı gözlendi. Bu çalışmada E vitamininin çok yüksek miktarda olmadığı sürece zayıf bir antioksidan olduğu sonucuna varılmıştır.

Kadınlar yüksek dozda E vitamini kullanmamalıdır çünkü uzun vadede sağlık için yaratabileceği riskler henüz bilinmemektedir.400 IUs üzerinde uzun süreli E vitamini kullanımı kalp sorunları riskini ve prematüre ölümlerini artırabilir.( Free Radical Biology Medicine, in pres; Published Online September 2007 )

Az Sayıda Çocuk Vitamin Takviyesi Alıyor

Amerika’da yetişkinlerin %50’den fazlası besin destek takviyesi yaparken, çocukların 1/3’ünden azı takviye almaktadır. National Institute of Health araştırmacıları, 10.000’den fazla çocuk üzerinde yaptıkları araştırmada, destek alanların daha zayıf, varlıklı ve sigara içmeyen ailelerin çocuğu, ayrıca, vaktini daha az video oyunları ve TV başında geçirenler olduklarını saptamışlardır. Takviye alan yaşları 4-8 arasında değişen çocukların %41’i ile 1 yaş altı çocukların %12’sini karşılaştırdılar. Çocukların gıda eksikliği sorunu yaşamaması için sağlıklı yiyeceklerle beslenmeleri ve takviye almaları gerekmektedir. (Archives Pediatric Adolescent Medicine, 161:978-985, 2007)

Ne Kadar C Vitamini Almalıyız?

C vitamini dokuların yapılanması, metabolik enerji ve stres hormonun düzenlenmesi için çok önemli ve gereklidir. Günlük tavsiye edilen C vitamini alımı bu etkilere bağlıdır. C vitamini aynı zamanda hücreleri, kardiovasküler hastalıklara neden olan serbest radikallere karşı koruyan çok önemli bir antioksidandır. McMaster Üniversitesi’nden Kanadalı araştırmacılar, serbest radikallerin neden olduğu zararı önlemek için C vitamini alımının günlük tavsiye edilenden daha fazla olması gerektiği sonucuna vardılar. Ayrıca, arteryoskleroza (damar sertliği) yol açan önemli faktörlerden kan damarlarındaki nitrik oksit seviyesi ve lipoprotein (LDL-kötü kolestrol) yoğunluğunun düzenlenmesine de yardımcı olur. Yüksek dozda C vitamini kanser hücrelerinin büyümesini durdurabilir. Vitaminin bu terapi üzerindeki etkilerini tam olarak anlayabilmek için daha fazla araştırma yapılması gerekmektedir. ( Journal Nutrition, 137:2171-2184, 2007)

Balık Yağı Gözleri Korur

Yaşa bağlı leke dejenerasyonu(AMD), daha çok ilerlemiş yaştakilerde ortaya çıkan ve gözlerdeki ışığa duyarlı hücreleri yok eden bir hastalıktır. Belirtileri dalgalı, noktalı ve çarpık görme ve detaylı görememektir. AMD, genel görüşü bozmaz ancak okumak, araba kullanmak veya dikiş dikmek gibi daha keskin görüş gerektiren işlerde sıkıntı yaratır. Göz Hastalıkları Araştırma Grubu (Eye Disease Research Group) tarafından yapılan bir araştırma haftada 2 kez balık tüketiminin bu hastalığın olma riskini %40 azalttığını göstermiştir. Balıkta bulunan Omega-3 yağ asitleri göz sağlığını olumlu etkiler. Tonbalığı, somon balığı içerdiği yüksek orandaki Omega -3 nedeniyle tavsiye edilir. Ancak fazla balık tüketimi de cıva zehirlenmesine yol açabileceği için balık yağı kapsülü alımı önerilmektedir. Balıkta bulunan Omega-3 yağ asitleri aynı zamanda kalp krizi ve felç riskini de azaltır. Yaştan ileri gelen göz bozukluklarını önlemek için de balık yağı kapsülü kullanmak gerekmektedir. (Archives Ophtalmology, 125:671–679,2007

Whey Protein İştahı Keser

Whey protein içeren gıda destek ürünleri tokluk hissini arttırır, aşırı yemek yemeyi engeller. Yüksek protein içeren yemekler insanların açlık hissini engellediği için kilo kaybına yardımcı olur. Bunun bir nedeni proteinleri oluşturan amino asitlerin karaciğerde kan şekerine dönüşmesi ve bunun da beyne devamlı besin akışı sağlamasıdır. Kaliforniya Üniversitesi’nde yapılan bir çalışma whey proteinin, cholecystokinin adı verilen iştah kontrol hormonunun salgılanmasını arttırdığını göstermiştir. Kimyasallar ve beyin merkezleri açlık, tokluk, enerji emilimi ve metabolik hızı düzenler. Cholecystokinin, whey protein alınırken salgılanır, tokluk hissi yaratır ve aşırı yemeyi engeller. (Physiology & Behavior, in press; published online October 2007)

Demir Eksikliği Görülen Kadınlarda Besin Takviyesi Hafıza Ve Öğrenmeyi Arttırıyor

Demir, hem sağlık hem de egzersiz performansı üzerinde çok önemli rol oynamaktadır. Penn State Üniversity araştırmacıları düşük demir seviyesinin hafıza ve öğrenme kapasitesini azalttığını fakat bu sorunun demir takviyesi ile giderildiğinin altını çizmektedirler. Aktif kadınlar, yetersiz demir alımı ve menapoz nedeniyle demir seviyesi açısından zayıftırlar ve egzersiz sırasında kırmızı kan hücreleri nde hasar meydana gelir. Düşük demir seviyesi anemi, yorgunluk ve akıl sağlılğını olumsuz etkiler. Demir, oksijenin hücreler taşınmasını sağlarken, karbondioksit ve metabolik asitlerin vücuttan atılmasına yardımcı olur. Ayrıca hastalıklara ve enfeksiyonlara karşı sağlıklı bir bağışıklık sistemi sağlar. Fazla demir alımı ise zehirlenmelere neden olur, bu nedenle doktorunuza danışarak demir kullanımına başlayın.





İtler Bile Gülecek Kimsesizliğimize!...
Kewell isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Yeni Konu Aç Cevap Yaz

Etiketler
besin, ek, geliştirme, takviyeleri, vücut


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum Renkli Sosyal Medya
Forumrenkli Facebook Forumrenkli Twitter Forumrenkli RSS
Forum Renkli Desteklediklerimiz

Forum Renkli Yasal Uyarı!

Forum Renkli Türkiye'nin en renkli eğlence ve bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Forum Renkli; Arkadaşlık, Dostluk, Eğlence, Paylaşım, Msn Nickleri, Msn Sözleri, Msn Avatarları, Ödüllü Yarışmalar, Msn Sözleri, Şiirler, Şarkılar, Moda, Sağlık, Tv, Dizi, Film, Komik, Komik Resimler, Komik Videolar, Haberler, Spor Haberleri ve Güncel Bilgi Paylaşımı gibi konuların kullanıcıları tarafından önceden onay almadan anında yayınlayabildikleri bir forumdur.

Copyright© 2011 - 2013, ForumRenkli.com® Tüm Hakları Saklıdır.


Forum Renkli Alexa Forum Renkli Sitemap



vBulletin® Version 3.8.7 ile güçlendirilmiştir.
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd
Inactive Reminders By Realdizayn

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1 ©2011, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557